Wednesday, March 24, 2010

DazMeLoN ( Cloth n Clef Jalan Changkat )












Diteruskan dengan 2nd show kedua bersama DazMeLoN. Show aku bertemakan rambut panjang. Masa ini drees up memang da emo abis la.

Antara show yang tough buat aku, mana tak nye bukan calang - calang band maen. Budak - budak twisties bingit, MODREAD. Pastu ada Labrats, sideband vokalis One Buck Short. Band yang memang otai kat indie area pula pastu, Robot Asmara. Memang sempoi abis.

Menggunakan petua suara yang Man suruh, sempoi!!. Malam tu menjadi bagi aku. Dan aku rasa aku da sampai tahap dyorg as a vokalis DazMeLoN.
Aku memang enjoy giler malam tu, dengan crowd menggila malam tu. Tapi ada orang kata ala member ko. Pikir-pikir balik kalau member kita sendiri pun kalau kite tak performe takkkan diorg jadi gila kan?he69.
Aku tengah tunggu video, tapi tak dapat-dapat lagi. Nanti katanye. Tunggu je la. Ada sikit gambar sebagai tatapan. Nway, ni la satu - satunya show aku yang berambut panjang. :)





No comments:

Post a Comment