Tuesday, March 23, 2010

I Wanna Be FAIZAL TAHIR ( Mule Gerak as Karaoke Singer )






Aku ingat lagi aku dijemput untuk nyanyi malam dinamika untuk budak-budak hayat.


Da masuk matrix,so hidup kat matrix je,xda mase kat band. Jiwa berontak nak nyanyi balik. Aku pun nyanyi je la malam tu. Malam pertama aku henjut lagu Relaku Pujuk. Pergh! gempak la konon malam tu dalam hati. Pastu malam kedua takda orang nak nyanyi, aku nyanyi lagi dengan lagu yang sama. :p
Start dari tu, aku mula rase senang gerak sendiri.
Semangat Faizal Tahir meresap kejiwa aku masa semester kedua. Ada pulak malam Dinamika untuk budak-budak kos aku. Lagu Mahakarya Cinta,aku dendangkan untuk seseorang malam tu. Siap bagi bunga kat dia masa tengah nyanyi. Gerek seyh!. Tapi sekarang aku kena tinggalkan dia sebab komitmen hidup aku yang makin busy. :( Aku Doakan dia berbahgia je. :)


Malam sebelum aku jadi Faizal Tahir tu he69 aku duet dengan Fateen. Lagu Fantasia Bulan Madu dan Penghujung Rindu. Masa malam ni, aku rase betul - betul sucks, pasal petang tu, aku menarah suara aku sampai hilang. Konon-konon practice dengan Fateen. Apa-apa pun aku rindu giler kat Fateen. Mane ko ea? :P Sape Fatin? check kat PERTANDINGAN LAGU ASLI?

No comments:

Post a Comment