Wednesday, March 24, 2010

DazMeLoN ( MyEvo ClubHouse Gig )










Ujian pertama aku dengan DazMeLoN. Mase ini nak tentukan aku dapat ke tak. Bak kata Man la. Suara aku hilang sebab 3 hari berturut aku belatih sampai hari show suara aku hilang. So antara show aku paling worst. Lagu pertamada kantoi, apatah lagi kalau aku performe 4 lagu. Sure kantoi kan? ha69. Da down gak, tapi pengalaman ajar aku, jangan give up, so aku mula la training start hari tu bersungguh - sungguh untuk capai ape yang orang nak.
Ramai gak ar kawan - kawan yang aku jumpe, band yang aku jumpe masa kat Plaza Alam Sentral, Sekumpulan Orang Gila tertutamanya. Dieorang sekarang da mantap da.


Benda laen yang buat aku lagi semangat nak berlatih adalah, pas show semua orang ambik gambar dengan Ainol je bukan nak ambik gambo dengan aku. Geram Giler! ha69.

Gambar Kenangan Masa kat gig tu, 1st time nyanyi pakai healer. :p

Video aku tak dapat, kalau dapat nak post pn aku malu agknye.


No comments:

Post a Comment