Tuesday, March 23, 2010

Hilang Semangat Seketika Untuk Terus Nyanyi

Masa Koir Kemerdekaan, aku da masuk maktab da time ni. Malam koir tu ada pertandingan karaoke. Aku masuk la. Seminggu kat situ. Setiap maktab kena hantar wakil. Irfan suruh aku masuk pasal Irfan ingat kena nyanyi lagu patriotik. Aku pun mula-mula pikir tak mau, pasal lagu patriotik. Tapi takpe la, henjut je la. Cakap verstille.he69. Aku pergi la daftar. Sekali lagu bebas, aku bawa lagu Biar Bulan Bicara. Pas nyanyi lagu tu, 1st tyme aku rase puas hati dengan nyanyian aku.

Time final, aku pilih lagu Salju di Danau Rindu. Aku lakukan kesalahan sama macam mase kat matrix, terlebih belatih waktu petang. Tapi itu bukan masalah sebab aku da tau teknik suara yang betul, budak maktab katakan. he69. Tapi benda yang buat aku down before nyanyi adalah, lecture dari Maktab laen. Siut la, brape kali aku kena turun naek tuko pakaian sebab dia tak suka. Memang fuck giler rase. Da ar penat turun naek, kena marah. Sape ada mood lagi nak nyanyikan. So aku kalah.Pastu agak lama berenti nyanyi kerana malu peristiwa malam tersebut.
Tapi ini lah video aku nyanyi lagu BBB. Siap ad komen Juri.Omar rakam. Thanks Omar ~~



No comments:

Post a Comment