Tuesday, March 23, 2010

Pertandingan Lagu Asli?

Citenye cmni,selepas malam Dinamika hayat, kat dalam citer I WANNA BE FAIZAL TAHIR hari khamis ad lecture call aku. Aku lupe la name lecture tu. Sorry wey!!. Dia suro datang jumpe dia, terus dia cakap nak bawak aku pergi Changlon pertandingan lagu asli hari Sabtu. Sebab penyanyi asal masalah tekak. Aku macam terkejut, tapi aku jenis yang terima je, so aku go on je la. :p



Masa ni, Cik Farid Train aku. Aku kena bawak lagu Siti Nurhaliza?? Aku mula rasa LOOSER~~. Tapi henjut je la, dapat sijil peringkat kebangsaan tu. :p Tajuk lagu aku Joget Budi Dan Rupa. Latih punya latih, kalau aku bawak lagu tu memang makan mase. Kalau ikot stail aku jadi pop. So Cik Farid blur, aku pun blur tapi gerak je kesana.

Dipendekkan cerita masa kat Changlon ,Cik Farid tahu Fateen boleh nyanyi, so dia terus reject aku dan ambik Fateen. Fateen ikot pergi Changlon sebab dia budak zapin. So untuk slot menari dia takyah nari. Dia nyanyi, terux juga dia kena train dengan cik Farid. Malam tu masa show sore dia tak keluar. Cian dia. :( Dia nangis pastu. Semua ni aku rasa salah cik Farid sebenarnye.



Apa-apa pun aku rindukan korunk guys, azza, safri, syeeda and semua Zapinrianz. :)

No comments:

Post a Comment